با آب تصفیه جوشیده شیر خشک درست کنیم اشکال داره؟

۶ پاسخ

از اول با آب تصفیه درست کردم

حس میکنم همه با همین آب شیر خشک درست میکنم

مگه نباید با آب تصفیه شیرخشک درست کرد؟؟؟؟؟؟

ن منم با تصفیه درست میکنم
اتفاقا سبکتره چون سختی اب گرفته شده

اگه هزینه ی آتلیه ی بیرون نداری و میخوای مثل همونا عکسای کودکت ماه‌گرد تولد و... رو یا بارداریت رو آتلیه ای کنی من با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برات انجام میدم هزینه ی کامل هم بعداز تحویل کار گرفته میشه روبیکام:09043693316

نه نداره

سوال های مرتبط

مامان پرنسا🧚🏻‍♀️ مامان پرنسا🧚🏻‍♀️ ۱۶ ماهگی
مامان شکلات فندوقی مامان شکلات فندوقی ۱۷ ماهگی