از اول با آب تصفیه درست کردم
حس میکنم همه با همین آب شیر خشک درست میکنم
مگه نباید با آب تصفیه شیرخشک درست کرد؟؟؟؟؟؟
ن منم با تصفیه درست میکنم
اتفاقا سبکتره چون سختی اب گرفته شده
اگه هزینه ی آتلیه ی بیرون نداری و میخوای مثل همونا عکسای کودکت ماهگرد تولد و... رو یا بارداریت رو آتلیه ای کنی من با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برات انجام میدم هزینه ی کامل هم بعداز تحویل کار گرفته میشه روبیکام:09043693316
نه نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.