۶ پاسخ

باید ولرم باشه سرد باشه دل درد میشه اگه ۳۰ تا آب بریزیم ۱ پیمانه
۶۰ تا ۲ پیمانه
۹۰ تا ۳ پیمانه
۱۲۰ تا ۴ پیمانه
اگه منظورتون اینکه آب خالی بدیم من ک نمیدم چون هنوز گوارشش تکامل پیدا نکرده

من اصلا دخترم آب ولرم هم نمیخوره باید ب محیط خونه باشه
والا هوا خیلی گرمه
من الان ۹۰تا شیر خشک میدم
آب هم نمی‌دم

من ولرم که میشه درست میکنم
اب نمیدم

بنظرم ولرم باشه بهتره دل درد نمیشه

زیادم نباید سرد باشه هم دمای بدنش باید باشه. و من اب خالی اصلا نمیدم خوب نیست

خانم پ وا او لیله ک درس نمیکیم
دو قطرع چکان مم وش

سوال های مرتبط

مامان شکلات فندوقی مامان شکلات فندوقی ۱۷ ماهگی