۳ پاسخ

با اب تصفیه درست میکنم

ما تسویه آب داریم اوایل میجوشوندم دیدم میگن تو دیک چرا میجوشونی زیادی انلاحش گرفته میشه دیگ نجوشوندم

با آب لوله من درست میکنم

سوال های مرتبط

مامان دوردونه ام🩵 مامان دوردونه ام🩵 ۱۵ ماهگی