نه من با اب سرد میزارم میجوشه نیم ساعت زیرشو کم میکنم
نگا اول ابو یبار بجوشون بعد اردبرنج و اب جوشیده سرد شده بریز روهم بعد غلیظ ک شد وردار بعد سرد ک شد نزدیک خوردن بچه بود حالا باشی خودت یا شیر خشک ده واحد بریز توش بده بچه نوش جان کنه
ن من بااب سرد میزارم میجوشہ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.