۳ پاسخ

نه من با اب سرد میزارم میجوشه نیم ساعت زیرشو کم میکنم

نگا اول ابو یبار بجوشون بعد اردبرنج و اب جوشیده سرد شده بریز روهم بعد غلیظ ک شد وردار بعد سرد ک شد نزدیک خوردن بچه بود حالا باشی خودت یا شیر خشک ده واحد بریز توش بده بچه نوش جان کنه

ن من بااب سرد میزارم میجوشہ

سوال های مرتبط