۱۹ پاسخ

من یه فلاکس آب سرد دارم یه فلاکس آب جوش
چون باید آب ولرم باشه برای شیر

من دخترم ی فلاکس آب جوش داره ی بطری شیشه آیی هم آب جوشیده سرد شده
اول آب سردو میریزم تو شیشه بعد آب جوش ک ولرم بشه بعد شیر خشک اضافه میکنم هر ۳۰میل آب ی پیمونه شیر

من خودم میزارم آب سرد بشه بعد میریزم تو شیشه
فکر میکنم آب داغ تو شیشه خوب نیست چون پلاستیک هست

عزیزم من ۴ تا اپتامیل ۱ دارم شیرخشک پسرم بخاطر رفلاکس عوض شد . تاریخ دار و پلمپ اگه خواستی قیمت سهمیه بدم بهت

من آبجوش میزارم به دمایی که میخوام شیر درست کنم‌برسه بعد میریزم فلاکس که همونجوری بمونه چند ساعت ، دیگه با اون آب میشه سریع درست کرد نیازی که صبر کردن نداره

یه فلاکس آب جوش یکی آب سرد. اخه بزاریم یه فلاکس اب جوش خنک تر بشه تایم طولانی تو فلاکس گرم نمیمونه

یه فلاسک آب جوشیده سرد دارم یه فلاسکم آب جوش با دماسنج اندازه میگیرم چهل درجه درست میکنم ۳۷درجه میخوره البته خب گاهی بالا پایین میشه که اشکال نداره😌

من تو‌سه فلاکس اب جوشیده سرد میریزم‌تو یه فلاکسم اب جوش باهم‌قاظی میکنم‌

من دو‌تا فلاکس دارم آب سرد و آب جوش،هر اندازه ای بخوام از هر تاش میریزم تو دمای مورد نظر درست میکنم

من یه فلاکس آب جوش و یه فلاکس آب جوش سرد گذاشتم وقتی بخام شیر درست کنم نصف اب جوش داغ میریزم نصف اب جوش سرد هم زودتر درست میشه هم ولرم میدم میخوره

من دو تا فلاسک دارم برای آب جوشیده سرد شده و آب جوش. تو شیشه ترکیب میکنم که ولرم بشه بعد شیرخشک اضافه میکنم

یه فلاکس اب سرد دارم یه فلاکس اب جوش(اب سرد هم میجوشونم بعد میزارم سرد بشه)

من یه شیشه پیرکس بزرگ بی بی لند گرفتم آب جوش میریزم همیشه خنک میشه بعد وقتی میخوام درست کنم تو شیشه اونتش اول آب جوش سرد سه یا ۴شماره میریزم و بقیه آب جوش میریزم
چون پلاستیک آب جوش خوب نیست بریزی روش

اب ولرم بشه بعد میریزم داخل فلاسک دماش تغییر نکنه هردفعه میریزم داخل شیشه اماده اس دماش

اگه میخوای سرعت عملت بالا بره دوتا فلاسک بیار یکیش اب جوشیده بریز یکی اب جوشیده سرد بعد هر وقت میخوای درست کنی به نسب اب سرد دوبرابر اب گرم مخلوط کن (این نسبت برا وقتیه ک اب جوش جوش باشه هرچی بمونه و رو به سردی بره باید اب جوش بیشتری بریزی)

آب جوشیده سرد شده باید باشه عزیزم

من آبجوش میزارم ولرم بشه بعد میریزم تو فلاکس

ابجوش میزارم ولرم شه

من فلاکس دخترمو آب جوشیده گرم میکنم ، سرد نمی‌ذارم باشه که دل درد میشه ، بعد همون موقع براش درست میکنم ، اگر تازه آبجوش کرده باشم براش همون موقع میریزم توی شیشه تا سرد تر بشه بعد براش درست میکنم

سوال های مرتبط