یه فلاکس لبجوش دارم یدونه هم شیشه شیر اب جوشیده سرد میریزم سریع قاطی میکنم ولرم میشه
من دوتا فلاسک دارم
یدونه داغ
یدونه ولرم هربار که سرد میشه یکمی از آب داغ تر میریزم روش
مگه الان چون تابستان هست نباید آب که با دمای محیط سرد شده رو بدیم؟
من شنیدم اسهال میشن اگه ولرم بدیم
منم مثل دوستان دوتا فلاکس دارم آب جوش و آب جوشیده ی سرد ، با ی فلاکس نمیشه
کتری برقی ام استفاده میکنم که سریع آب جوش در دسترسم باشه
هر بارم بیشتر جوش میارم که هم بریزم داخل فلاکس هم داخل کتری بزارم سرد بشه بریزم داخل اون یکی فلاکس
شیشه ام که بعد خوردن بچه میشورم و میزارم تمیز آماده باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.