خانما فرنی چجوری درست میکنید چقدر اب میریزید

۲ پاسخ

من برای دخترم یا با شیر یا آب و شکر درست میکردم اول باید امتحانی درست کنی اندازش دستت بیاد شیر یا آب هم باید سرد باشه تا آردت گلوله نشه ولی در کل شیر زود تر آردو جمع میکنه باید بیشتر بریزی

سلام عزیز☺️
خوشگلای من تو روبیکا یه گروه دوستانه اقدامی، باردار، مادر داریم اگه دوست داری بیای به ایدیم پیام بده تا بهت لینک بدم🥰

@naziO_Os

سوال های مرتبط