۴ پاسخ

درست کن خاموشش کردی بعد شیر خشک اضافه کن..شیرخشک نباید بجوشه

شیرخشک از یه درجه بیشتر گرم شه فاسد میشه پس جدا درست کن غذا ک پخت بعد خنک شدن بهش اضافه کن

باید درست کنی ک معمولا یک پیمانه کافیه خشک نباید بریزی

عه سوال منم هست👍

سوال های مرتبط

مامان آرتین🩵 مامان آرتین🩵 ۱۱ ماهگی