۵ پاسخ

شاید بخاطر قرص منم خوردم ده روز عقب انداختم این ماه هم قرص دوفامد بهم داده دکتر نمیدونم برای اونه پریود نشدم

احتمالا بخاطر قرص ها هورمون بدنت بهم ریخته اشکال نداره

بعد زایمانت اینجوری شدی یا این ماه پریود نشدی .
من بعد از زایمانم هنوز پریود نشدم

آخی منم 😏
تو آمپاس گیر کردیم

مبارکه

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۲ سالگی