۱۰ پاسخ

منم چون هیچکس جواب نمیده ناپینگ ک میزارم بخاطر همین زیاد نمیزارم... انگار کسی نمیبینه

خیلی حس خوبی بهم میدی

از این به بعد من میبینم همشهری خخخ

برا منم هیچکی نمیبینه

منم حوصلم سر میره سوال بپرسم ازت؟

با شوهرت چجور آشنا شدین

برا منم همینطوره😂

مامانا خوابن خستن😂منم الان میخام بخوابم

منم همینطور

والا منم میزارم کسی جوابگو نیس

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۲ سالگی