نئوزیک برا سیستم ایمنی خوبه ،من از بیرون مولتی گرفتم..
الان تو این سن نباید ۱ الی ۲ ساعت بهشون شیر بدی زوده
بذار ۳ ساعت بشه بعد ۹۰ تا درست کن ببین چطور میشه
سلام ۱ ماه بهش شربت نئوزینک بده برا اشتها و سیستم امینی خوبه روزی ۲ سی سی من میدم ..ولی بیشتر از ۱ ماه نباید بدی..به جای آد هم میتونی مولتی ویتامین بدی مارک پدیا بست خوبه
الان ۵ ماهه هست بچتون ؛ من که از ۴ ماه شروع کردم خدا روشکر راضی هم بودم
خب عزیزم غذای کمکیشو شروع کن من پسر دومم همینطوری بود دکتر گف از ماه ۴ شروع کن بهش کمکی بده گناه دارن ضعیف میشن طفلکیا
البته چی بش ۷۰تا بخوره خیلی وقتا۶۰تا میخوره چیکار کنم زیاد بخوره اشتهاش باز بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.