۶ پاسخ

نئوزیک برا سیستم ایمنی خوبه ،من از بیرون مولتی گرفتم..

الان تو این سن نباید ۱ الی ۲ ساعت بهشون شیر بدی زوده
بذار ۳ ساعت بشه بعد ۹۰ تا درست کن ببین چطور میشه

سلام ۱ ماه بهش شربت نئوزینک بده برا اشتها و سیستم امینی خوبه روزی ۲ سی سی من میدم ..ولی بیشتر از ۱ ماه نباید بدی..به جای آد هم میتونی مولتی ویتامین بدی مارک پدیا بست خوبه

الان ۵ ماهه هست بچتون ؛ من که از ۴ ماه شروع کردم خدا روشکر راضی هم بودم

خب عزیزم غذای کمکیشو شروع کن من پسر دومم همینطوری بود دکتر گف از ماه ۴ شروع کن بهش کمکی بده گناه دارن ضعیف میشن طفلکیا

البته چی بش ۷۰تا بخوره خیلی وقتا۶۰تا میخوره چیکار کنم زیاد بخوره اشتهاش باز بشه

سوال های مرتبط