چراگهواره برات زده۳۷هفته.وزنش نسبت به ۳۶هفته که خوبه
سونو ها تقریبی هست نگران نباش دستگاه دکتر خیلی مهمه
خیلی خوبه که دعا کن نی نی منم وزنش و صدکش بالا باشه ما دو هفته عقبیم
خداروشکرررر نمیدونی چقد برات خوشحالم🥹🩷وزنشم مالِ ۳۴هفته نیست؛ دخملت
بزرگتره مطمئن باش همون۳۵هفتهو۵روزی🫂
مگه سونوی قبلیتو کجا رفته بودی که انقدر اختلاف داشته دوتا سونو
صدک ینی از ۱۰۰ تا بچه
بچه شما از ۴۷ تاشون وزنش بهتره
خداروشکر..... مگه قبلش کم بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.