۱۰ پاسخ

من انجام ندادم

من دادم قبل واکسنه ۱۱ماهگی
خون و ادرار که باید ناشتا باشه

من از مراقبت سلامت پرسیدم میگفت لازم نیست

وایییی نهههه بچم 🥺

نشنیدم تا حالا
ببرم دکتر بنویسه؟ یا بهداشت ارجاع میدع؟

اجباریه این ازمایش؟

ن اصلا
البته ادرار دخترو نمیدونم ب راحتی پسر باشه یان

والا دکتر پسر من فقط ادرار و مدفوع نوشت گفت آزمایش خون برای دوسالگیه الان فایده نداره چون هنوز بچه مکمل مصرف میکنه

آزمایش خون و آزمایش ادرار تا حالا انجام ندادی ؟
واسه خون یکم گریه میکنن بهرحال آمپول میزنن
ادرار هم کیسه ادرار تا وصل کنی و جیش بگیری یکم حرص میده برا بعضیا راحت برا بعضیا هم سخت

چکاب کامل خون مدفوغ ادرار سخت نیس زیاد

سوال های مرتبط

مامان دلانا مامان دلانا ۱ سالگی
مامان کایرا مامان کایرا ۱ سالگی
مامان جوجه مامان جوجه ۱ سالگی