من انجام ندادم
من دادم قبل واکسنه ۱۱ماهگی
خون و ادرار که باید ناشتا باشه
من از مراقبت سلامت پرسیدم میگفت لازم نیست
وایییی نهههه بچم 🥺
نشنیدم تا حالا
ببرم دکتر بنویسه؟ یا بهداشت ارجاع میدع؟
اجباریه این ازمایش؟
ن اصلا
البته ادرار دخترو نمیدونم ب راحتی پسر باشه یان
والا دکتر پسر من فقط ادرار و مدفوع نوشت گفت آزمایش خون برای دوسالگیه الان فایده نداره چون هنوز بچه مکمل مصرف میکنه
آزمایش خون و آزمایش ادرار تا حالا انجام ندادی ؟
واسه خون یکم گریه میکنن بهرحال آمپول میزنن
ادرار هم کیسه ادرار تا وصل کنی و جیش بگیری یکم حرص میده برا بعضیا راحت برا بعضیا هم سخت
چکاب کامل خون مدفوغ ادرار سخت نیس زیاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.