۹ پاسخ

قرص متوکولوپرامید بخور از هر صد تهوعی عالی تره

این جای بارداری خیلی بده منم اینجوری بودم

دلو هنا بو مرو نابوسته خدع گلک نخشه🥺

ببین اگه بالا نمیاری نخور قرصو ای چیا چون من اگه نمی‌خوردم روزی بیش از بیست بار بالا میاوردم آخرش دکتررمم بهم گفت قرص بخوری بنفعته ولی اگه بالا نمیاری یا خیلی کم سعی کن با همین داروهایه بی ضرر تر و غذاهایی ک تهوعت کمتر می‌کنه کنترلش کنی میگزره

منممم🥲

۳ ماه این حالم سرویس شدم قشنگ😂🤦‍♀️

منم همینجورممم🤣

این یعنی امروز فندق کوچولو خواسته حودنمایی کنه🥰

منم همینم دمیترون میخورم 😩

بسلامتی سحرجان شماهم باردار شدی 🥰😍🥰

سوال های مرتبط