گلم برا جنسیت آیو آی کردی؟؟
من ای یو ای کردم نگرف با فولیکول ۱۸و۲۴
من 10 روز ای یو ای کردم هنوز وقت بی بی چک زدنم نرسیده
من برا اولین بار دوتا لباس سبز امسال هدیه گرفتم یکی روز شیرخوارگان یکی هم عاشورا انشالله به زودی بارداربشم محرم سال دیگه تنش کنم
منم ازین لباسا میخام 🥲❤️🩹
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.