۵ پاسخ

گلم برا جنسیت آیو آی کردی؟؟

من ای یو ای کردم نگرف با فولیکول ۱۸و۲۴

من 10 روز ای یو ای کردم هنوز وقت بی بی چک زدنم نرسیده

من برا اولین بار دوتا لباس سبز امسال هدیه گرفتم یکی روز شیرخوارگان یکی هم عاشورا انشالله به زودی بارداربشم محرم سال دیگه تنش کنم

منم ازین لباسا میخام 🥲❤️‍🩹

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا
😍😍😍 مامان معجزه خدا 😍😍😍 هفته نوزدهم بارداری
مامان معجزه خدا
😍😍😍 مامان معجزه خدا 😍😍😍 هفته نوزدهم بارداری
هدیه امام رضا هدیه امام رضا قصد بارداری