۵ پاسخ

از روز زایمانم هوس پیتزا کردم 😀
بستری بودم اینقدر دلم میخواست بخورم بهم اجازه ندادن هنوز هم دلم میخواد میگن فعلا نخور

اگر الرژی نداشته باشه مشکلی نیست
من نمیتونستم دخترم الرژی داره، یه قاچ خوردم، خیلی اذیت شد فرداش و بالا اورد

منم خیلی هوس پیتزا کردم از ترس اینکه بچمو اذیت کنه نمیخورم

دکتر ب من گفت همه چی بخور
جز ترشی و کافئین و فست فود با سیر و‌پیاز خام
ولی من چند روز‌‌ پیش فست فود خوردم خداروشکر چیزی نشد

بخور بعدش عرق نعنا بخور

سوال های مرتبط

مامان قند عسل مامان قند عسل ۱۶ ماهگی
مامان مامان ماهلین🤰 مامان مامان ماهلین🤰 ۲ ماهگی