بخور نوووش جونت
بعدش زیره دم کن بخور
همه چیزش نفخ داره حتی خود اون نون ساندویچی یکم دیگه رعایت کن خودت اذیت نشی من به شخصه تا دوماه نخوردم بعد کم کم خوردم که عادت کنه
فلافل😂
درکل تو ساندویچ چون کلم یا کاهو گوجه و خیارشور هست نفخ اوره ولی ساندویچ مرغ و همبرگر بدون اونا نفخ ندارن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.