خانما کدوم ساندویچ نفخ نداره میتونم بخورم؟

۴ پاسخ

بخور نوووش جونت
بعدش زیره دم کن بخور

همه چیزش نفخ داره حتی خود اون نون ساندویچی یکم دیگه رعایت کن خودت اذیت نشی من به شخصه تا دوماه نخوردم بعد کم کم خوردم که عادت کنه

فلافل😂

درکل تو ساندویچ چون کلم یا کاهو گوجه و خیارشور هست نفخ اوره ولی ساندویچ مرغ و همبرگر بدون اونا نفخ ندارن

سوال های مرتبط

مامان محمد یاسین مامان محمد یاسین ۶ ماهگی
مامان فندق 🥰 مامان فندق 🥰 ۴ ماهگی
مامان پسر کوچولوم🫀 مامان پسر کوچولوم🫀 ۱۴ ماهگی