ساندویچ همبرگر نفخ داره بخورم شیر میدم

۴ پاسخ

اگه به گوشتش مطمئنی نه اوکیه ولی کاهو نباشه توش

بخور من پریشب خوردم روشم چایی نبات خوردم با عرق نعنا چیزی نمیشه عشقم

ن کاهوش نخور

اگه گوشت گاو باشه اره
بهتره بوقلمون یا مرغ یا بره باشه

سوال های مرتبط

مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا ۱۴ ماهگی