۵ پاسخ

آره چرا نخوری من از اولش همه چی میخورم

آره بخور ولی جون یکم سنگینه بعدش یکم عرق نعنا یا دمنوش کلپوره خودت بخور که نفخ و سنگینی غذا رو از بین ببره و شیرت سنگین نشه واسه بچه

اره بابا.

من روز دوم زایمان تم بیمارستان سوخاری خوردم 😂

یکم سنگینه بچه دلش درد میگیره

سوال های مرتبط

مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی