سونو رشد چند هفته میدن بچه ها من از انومالی دیگ سونو ندادم

۱۲ پاسخ

از ۲۹هفته تا ۳۳هفته فرصت دادی ک‌انجام بدی باز بستگی داره دکترت چ تاریخی بزنه

۲۸هفته تا ۳۲
من ۳۱هفته و ۲روز رفتم

از ۲۸ تا ۳۲
بهتره که زودتر بری که اگر وزنش عقب باشه زمان جبران باشه و اینکه حتما مایع دورش چک بشه کم یا زود بودنش مراقبت داره من ۲۸ هفته و ۲ روز رفتم

منم از انومالی نرفتم سنو دوهفته پیش دکتر رفتم ننوشت
ازمایش قندو گفت تکرار کنم برم
بعد برام سنو رشد مینویسه
فردا میشم ۳۰ هفته

من از بعد انومالی سه تا سونو رفتم ۳۲هفته هم باید برم

من ۳۲هفته رفتم بسته به دکترتون داره

بستگی ب پزشکت داره.قبل ۳۰هفته برو ک اگ یکم وزنش کم بود بتونی بعدش جبرانش کنی

چون اگه وزن جنین کم باشه وقت واسه جبرانش باشه

منم اصلا نه پیش دکتر رفتم نه سونو دادم
بهداشت میگه ۲۵هفته ای دکتر مبگه ۲۶ یعنی کدومش درسته ؟

من ۳۰ هفته رفتم

من یبار ۲۸ هفته کامل دادم یبار ۳۲

من ۲۹هفته رفتم

سوال های مرتبط