۴ پاسخ

سلام جان
من دخترم چند روز دیگه ۶ماهش تموم میشه واز واکسن ۴ماهگی یعنی دو ماهه که بهش سوپ و پوره میوه و فرمی میدم

سلام من از چهار ماهگی شروع کردم

باید با دکترش مشورت کنی، دکتر پسر من از ۴ماه ونیم گفت شروع کن منم شروع کردم براش

پایان ۶ماه

سوال های مرتبط

مامان معجزه و تو دلی مامان معجزه و تو دلی ۱ سالگی