۳ پاسخ

من از ۳ ماهگی نگرفتم دیگه خودش برمی‌گشت میزد

من از اواخره ۲ ماهگی دیگه نگرفتم

غذای کمکی که شروع میشه دیگه لازم‌نیست بگیری

سوال های مرتبط

مامان عسلچه🍭🍯🍫 مامان عسلچه🍭🍯🍫 ۱۳ ماهگی
مامان مرسانا مامان مرسانا ۸ ماهگی
مامان کنجد💙 مامان کنجد💙 ۱۷ ماهگی
مامان لنا مامان لنا ۱۷ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۹ ماهگی