۵ پاسخ

پسر من بعد واکسن چهارماهگی اینجوری شده تا بیداره نمیخوره فقط تو خواب میخوره کلی اذیت میکنه کمر دیگ ندارم

دخنر. من اینجور بود بردم دکتر گفت رفلاکسه دارو داد الهی شکر بهتر شد

مشکل من دیگه خسته شدم 😭😭

شیشه شیر بهش دادی؟

من ک این مشکل همیشمه الا زمانی ک خوابه و هنوز بیدارربیدار نشدهزیذ سینم گریع نمیکنه وگرنه باقی مواقع اذیت میشم تا سینمو درست بگیرع و اذیت نکنه و گریه نکنه. با اهنگ یا لالایی های کودکانه حواسش پرت میکنم

سوال های مرتبط