۱۱ پاسخ

قطره آد اند آلتون خیلی خوبه

من ب پسرم از ۴ ماهگی دادم دکترش تجویز کرذ

نه زوده

الان درشو باز کردم خراب میشه پس
من بهش فرنی هم میدم

دكتر به پسر من داد دوماه دادم الان دوباره آ د ميدم

مارکی که مخصوص ۴ ماه به بالا هست بده مثل ول بی بی اگه تونستی پیدا کنی

چندکیلوعه عزیزم دخترگلت؟
چون میگن زیر۶ماه فقط قطره آ د باید بدی اگه وزنش کمه و بهداشت یا دکتر میبری گفتم کمترازحد نرماله بهش کمکی بده

من از۳ ماهگی دکترش تجویز کرد

قطره‌ آهن فقط میتونی بدی

بده مشکل ندارد

نه واسه کبد و کلیه هاش خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان آریامهر🫀 مامان آریامهر🫀 ۴ ماهگی