۵ پاسخ

سلام عزیزم اگه خودت تیروئید داشته باشی باید دوبار آزمایش بگیرن منم تیروئید بارداری داشتم دوبار گرفتن آزمایش

من که سه بار آزمایش گرفتن لعنتی ها بچمو سوراخ سوراخ کردن

من خودم کم کاری تیرویید داشتم گفتن بچه رو باید دو بار بیاری

عزیزم اگه خودت تیرویید داری باید دوبار بچه آزمایش بده

نه یکباره

سوال های مرتبط