منم خودم تیروئید کم کار دارم به خاطر همین از پسرم دوبار تست گرفتن. بعضی وقتا لازم میشه که سه بار بگیرن. نگران نباش اگر مشکلی نبوده پس اکیه
وقتی مادر کم کاری تیرویید داره برای اطمینان تو دومرحله از نوزاد آزمایش تیرویید میگیرن ... واسه منم همین بود
منم دوبار گرفتن
از همه میگیرن معمولا
منم دوبار آزمایش گرفتن از بچم دلیل پرسیدم گفتن چون بچه بستری بود برای زردی نمیخوایم جواب اشتباه بشه
منم چون خودم کم کاری داشتم دو بار آزمایش از کف پاش دادم یکی 4 روزگی یکی هم ده روزگیش
دقیقا چون خودتون کم کاری دارین.سرسری نگیرین و برین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.