۴ پاسخ

خب باید بری دکتر
نمیشه همینطوری چیزی گف ک
شاید کیست داری تنبلی تخمدان تیرویید شاید کلسترول بالا و قند داری فقر سلنیوم
هم باید سونو بری هم آزمایش

ولی برای ی دفعه میتونی رازیانه بخوری

خیلی به کاندوم اطمینان نداشته باش ، یکی از فامیل های شوهرم با کاندوم باردار شده بود ، بچه اش هم دوقلو دختر بود😁🤷‍♀️

منم همین جوریم از شیر هستش

زعفران بخور

سوال های مرتبط