خب باید بری دکتر
نمیشه همینطوری چیزی گف ک
شاید کیست داری تنبلی تخمدان تیرویید شاید کلسترول بالا و قند داری فقر سلنیوم
هم باید سونو بری هم آزمایش
ولی برای ی دفعه میتونی رازیانه بخوری
خیلی به کاندوم اطمینان نداشته باش ، یکی از فامیل های شوهرم با کاندوم باردار شده بود ، بچه اش هم دوقلو دختر بود😁🤷♀️
منم همین جوریم از شیر هستش
زعفران بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.