دکتر من فهیمه بهجتی ۱۵برا سزارین میگیره و نامه میده با دلیل که سزارین اجباری باشه
تو اکثر بیمارستانا هم هست بجز شمس
دکتر من جواهری پوره اونم میگیره
مگه همه دکترا نمیدن این نامه رو؟! دکتر من دوپور هست و میخوام سزارین کنم البته که شاید عوض کنم برم پیش ندا شعاری ولی همشون اگه خودت بخوای سزارین مینویسن و پول میگیرن
25میلیون میگیره خودشم بیمارستان شمس سجاد میاد تو گلگشت ساختمان بهاران طبقه 4
خرمی فر .قیمتاشم منصفانه اس
طهرانی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.