۱۰ پاسخ

بستگی ب دکترت داره، دکتر من دستمزد اجباری و اختیاری و طبیعی فرق نداره

الان دیگ چه اجباری چه اختیاری زیرمیزی رو میگیرن

اگر دکتر شخصیت باشه اره ولی دکتر شیفت بیمارستان باشه نه

دکترت کیه عزیزم؟ کدوم بیمارستان؟
زیرمیزی من شنیدم همه ۱۵ میگیرن

منم دکتر گرفتم ۴۰ تومن میخواد ولی تا اینجا که بچه بریچه اگه بریچ باشه تا دو هفته تو بیمارستان دولتی سزارین رایگانه

من دکتر قبلیم گفت سزارین اجباری هم میگیره.خیلی نامردیه.

نه بریچ سزارین اورژانسه یه موقع زود نفرسته اتاق عمل که پول ازت بگیره.البته بچه بریچ باید تا اخرش بریچ باشه ها

بله میگیره

اگه بیمارستان خصوصی بری میگیره

نه دیگه نمی گیره

سوال های مرتبط