۴ پاسخ

من می‌زارم دمای محیط برسه میدم

من سرده هم میدم
پاستوریزه نباید جوشیده بشه فقط در حد ولرم شدن

من همنیجور میدم

آره میشه بده
ولی قبلش یه کوچلو ولرم کن

سوال های مرتبط