والا من که میخوردم
نفخ دارههه
کم بخور قرار نیست خودتو خیلی محدود کنی چون شیر میدی،بچه هم کم کم عادت میکنه
نفخ داره در حد کم من میخورم خیلی کم
دکتربه من گفت بخورولی کم چون هم سردیه هم نفع داره همه چی نفع داره پس چی بخوریم به نظرتون واسه زیادی شیرم چی بخورم
من دکتر بهم گفت نخور دلدرد میاره
نه اتفاقا شیر روهم زیاد میکنه خیلی خوبه ولی زیاد نخور کمتر بخوراگه دیدی خوبه بچه اذیت نشدبعد بازخاستی بخور
همه چیز بخوردید بجز سیر و پیاز خام
منم یه قاچ کوچیک میخورم
نفخ داره ولی اگه کم بخوری ضررنداره منکه میخورم درحد رفع حوس چیزی نشده خداروشکر
من هر بار خوردم دخترم دلدرد شدید گرفت
هیچی نمیشه من که میخورم
منکه نمیخورم چون بچه شیرخودمومیخوره میگن نفخ داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.