۳ پاسخ

باید بری زایشگاه دیگه

طبیعیه تو هفته شما.معاینه کرده دکترت؟ممکنه یکم باز شده باشه دهانه رحم

والا دیگه موقع بیرون پریدنشه😁😍

سوال های مرتبط