علائم دندون در اوردن دوتا فک بالا چیه؟؟؟

۱ پاسخ

تب ، ریختن آب دهان، اسهال، بی قراری مخصوصا شبا، غذا نخوردن، اون قسمتی هم که میخواد دندون دربیاد التهاب داره

سوال های مرتبط