۳ پاسخ

مگه ختنه نکردی هنوز ؟
سختش میشه غلت بزنه تخه

سلام 👋 من ماه پیش اول ۸ بود ختنه کردم
فقط یکم بیقرار بود دیگه اذیت خاصی نداشت

من هنوووز نکردم

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی ها🐣🐣 مامان جوجه رنگی ها🐣🐣 ۱۰ ماهگی
مامان پسرکوچولوم مامان پسرکوچولوم ۱۷ ماهگی
مامان دایان رادمان مامان دایان رادمان ۱ سالگی
مامان کوچولو❤️💋 مامان کوچولو❤️💋 ۱ سالگی
مامان دوقلوها🪺🌱 مامان دوقلوها🪺🌱 ۱ سالگی