۳ پاسخ

دستمزد خوده دکتر حتما ۲ تومن میشه
ازمایشگاه حدودا ۳ تا ۴ تومن میشه

من سال ۴۰۰ میگفتن ۵ تومن میشع. الان بالای ۳۰ بنطرم

دولتی اره ولی خب چندبار هم سونو و ویزیت داره

سوال های مرتبط