ابنک خوبه دخترمنم تولدش3ونیم بوده الان2سالشه 9کیلوه خیلی کمبودوزن داره کلی دکتربردم انواع داروهای اشتهاوتقویتی بهش دادم هیچ فایده نداره غذانمیخوره ک نمیخوره
خیلی خوبه ماشالله بشجه
وزنش خیلی خوبه که. دختر من به دنیا اومد همین وزن بود، چکاپ دو سالگی ده و نیم بود. دکترش گفت با توجه به وزن تولدش خوبه. دختر شما نیم کیلو هم بیشتره. نگران نباش. اون نموداری که باهاش میسنجن برای بچههایی با وزن تولد حدود ۳۵۰۰ کیلوئه. هر بچهای باید با نمودار تولد خودش سنجیده بشه.
نسبت به وزن تولدش بنظرم خوب رشد کرده
سخت نگیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.