آخی جانم 🥺چسب بخیه بگیر از داروخانه بزن براش
شستوشو بده چسب بخیه بزن خوب میشه
فک کنم یکم عمیق بخیه بخواد .یا ببر درمونگاه بگو چسب بخیه بزنن روش .چسب زخم اصلا نزن .بدترش میکنه .پمادزخممخوبه بزنی
خدا رحم کرده نخورده تو چشمش، ببر دکتر
بخیخه میخواد عزیزم سه چهار تا ببیر جاش نمونه
اگرزخمش سطحیه پماد آلفا بزن
وای الهی ببرش بیمارستان میخوای عفونت نکنه
آخی عزیزمم
پماد چشمی بزن فعلا
شاید بخیخ بخاد ببر بیمارستان
واییی چیشدهههه
چیشده ؟ دلم کباب شد😓😓😓
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.