دختر منم امروز واکسن زده دما بدنش زده ۳۷ طبیعی تب حساب نمیشه فقط خنکش بگیر قطره سرساعت بده
۳۷ درجه تب نیست
۳۷ که تب نیس
لباس نخی نازک تنش کن پتو روش ننداز، شیر بده بهش تا میتونی ولی زیاد بغلش نکن حرارت بدن خودتم گرمش میکنه با آب ولرم پاشویه کن خوب میشه ایشالا
۳۷خطرناک نیس استامینوفنشو سرساعت بده نگران نباش بالای۳۸میشه تب
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.