۱ پاسخ

همیشه اونا میگیرن کمتر نشون میده پسر من تبش ۳۹ بود برده بودمش دکتر اون از پیشونیش میگرفت پیگفت ۳۷ میگفتم بچه داره میسوزه اخه اییین ۳۷ میشه😑

سوال های مرتبط