از این پماد تا حالا کسی استفاده کرده برای سوختگی پای بچه

تصویر
۶ پاسخ

من این پماد خریدم خیلی راضی هستم

تصویر

من برای بهداد پماد خارجی سودا کرم خریدم

من برا بعد لیزر میزدم خوببود

من برا بعد لیزر استفاده میکردم خیلی خوبه برا سوختگی

اره من
عالیعععع از این بزن بعد ک بهتر شد یکم آلفا بزن

من دستم سوخته بود دکتر داروخانه داده بود بهم
ولی برای بچه نمیدونم استفاده میشه یا نه

سوال های مرتبط

مامان سانای🧑‍🍼 مامان سانای🧑‍🍼 ۱ سالگی