۴ پاسخ

من یبار تو برنامه نوشتم حس میکنم ی زنه نوشت سواد و مطالعه نداری مگر ن همه میدونن بچه از ۱۸ هفته حرکتاش حس میشه 😐درصورتی ک میشه از ۱۲ هفته ادم احساس حباب یا بال زدن پروانه طوری رو حس بکنه مخصوصا ماها ک خلفی ایم

آره🥹 خلفی زودتر حس میکنی

منم همین حس و دارم عین نبض میزنه دائم یعنی حرکت بچه هست؟؟

آره دیگه خلفی زودتر حرکتو حس میکنی

سوال های مرتبط