به هیچ وجه قرص آرامبخش سرازخود شروع نکن
ممکنه یه دارو مناسب یکی باشه برای شما نه
حتما برو پیش دکتر
شیوا جان بدون تجویز دکتز نخور
شروع و قطعش باید زیر نظر دکتر باشه
من نزدیک دوساله اسنترا مبخورم وقتی کم بشه ی جوری بهم میریزم ک خدامیدونه
قیمت ک بالا رفته هیچ اصلا پیدا نمیشه میخام قطع کنم منم
گلاب بریز تو آب بخور
گل گاوزبون بخر دم کن
بیدمشک دم کن بخور
بهار نارنج دم کن بخور
سمت قرص اصلا نرو اصلا
پروپرانول بخور یکی یا گلاب بخور
پرانول بخور
فلوکسیتین ۲۰
اینا من ۳ سال خوردم خیلی خوبن ن عارضه دارن نه بدن عادت میکنه بهشون
بدون تجویز پزشک
شروعش وحشتناکه
معمولیش پرانول
بهتراش آسنترا فلوکستین
ولی هیچ کدومشو نباید بدون تجویز پزشک استفاده کنی چون بدن عادت میکنه
آسنترا من خوردم خوبه..پرانول برا من دیگه جواب نیس ولی اونم بدنیس خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.