۹ پاسخ

اره طبیعیه بعد دو و نیم سال باید نگران بشی

فدات
دیروز با دوستم در همین مورد صحبت میکردیم
پسرش دو ماه دیگه میشه 4 سالش هنوز درست صحبت نمیکنه
خودش میگفت خیلی دوست دارم لحنش رو غلط صحبت کردنش رو خوشمزه س
واقعا هم شیرینه 😍
ولی گاهی دیر میشه ... نمونه اش بچه دوست دیگه ام ک مجبور شد پارسال نفرسته مدرسه یک سال بره گفتار درمان امسال تازه ثبت نام کرده
خدا نکرده منظورم ایراد گذاشتن رو بچه نیست
از دیروز هم خودمو دارم سرزنش میکنم ک چرا گفتم
ولی احساس کردم وظیفمه به تلنگر بزنم

پسر منم همینطوره
یوقت انقد حرف بزنن دلت برا الان تنگ میشه

عزیزم بچه ها متفاوتن
تو این سن باید جمله بگن
کلمه های جدید رو بتونن تکرار کنن
پسر من از یک سال و نیم کامل کلمه میگفت. بعد دو کلمه و جمله الان کامل صحبت میکنه
ببین بهترین کار اینه ک با یه پزشک یا گفتار درمان صحبت کنی
اگه طبیعیه ک خیالت راحت میشه. اگر هم نیاز به کار داره زودتر انجام بدی بهتره

پسر من فقط میگه اب هاپو نی نی بریز بلده ولی زورش میاد نمیدونم چیکار کنم
ب نظرم طبیعی باشه

پسرمنم کلمه میگ کلی
ولی جمله ن هنوز

اره عزیزم کاملا طبیعیه فک کنم تو دو سال ۲۰تا کلمه بگه اوکیه

بچه منم همینه
هیچ عجله ای برا بزرگ شدنش هم ندارم
هرچی دیرتر بهتر
دارم لذت زمان حال میبرم
حتی دیر از شیر گرفتم
دیر هم از پوشک می‌گیرم

اره دخترمنم اسم داداشاش میگه بابا ننه آب همینا عزیز.یادمیگیره نگران نباش مثل بلبل برامون حرف میزن

سوال های مرتبط