آره من بچه اول قدامی
من ۱۹ هفته
منم زیاد حسش نمی کنم با اینکه شکم دومم هست به زور متوجه می شم شکمم ندارم 🥲🥲
عزیزم شما طبیعی منم داشتم
نه لزوما عزیزم شاید از ۲۲ هفتگی الان مث دلپیچه ماننده یا حباب بترکه
من از سر شب فهمیدم انقد قشنگه دارم از ذوق میمیرم
من بچه اولم 18 هفته حس کردم دومی هم از 13 هفته دوتاشون دخملی
من از ۱۷ هفتگی تکوناشو فهمیدم
من تازه دو هفته حس میکنم
بچرو حس نمیکنی ؟
جفتت چیه؟؟؟
من هم بجوز لک بینی هیچی حس نمیکنم
منم حس نمیکردم هفته شما
هنوز زوده اگ بچه اولته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.