چرا من هیچ حسی ندارم هیچی حس نمیکنم🥺هووووف
مگه الان نباید حس کنم دیگه؟

۱۴ پاسخ

آره من بچه اول قدامی

من ۱۹ هفته

منم زیاد حسش نمی کنم با اینکه شکم دومم هست به زور متوجه می شم شکمم ندارم 🥲🥲

عزیزم شما طبیعی منم داشتم

نه لزوما عزیزم شاید از ۲۲ هفتگی الان مث دلپیچه ماننده یا حباب بترکه

من از سر شب فهمیدم انقد قشنگه دارم از ذوق میمیرم

من بچه اولم 18 هفته حس کردم دومی هم از 13 هفته دوتاشون دخملی

من از ۱۷ هفتگی تکوناشو فهمیدم

من تازه دو هفته حس میکنم

بچرو حس نمیکنی ؟

جفتت چیه؟؟؟

من هم بجوز لک بینی هیچی حس نمیکنم

منم حس نمیکردم هفته شما

هنوز زوده اگ بچه اولته

سوال های مرتبط