من نشون داد گلم
عزیزجان ما تو روبیکا یه گروه زدیم برای کسایی که اقدامی اند و قصد بارداری دارن
خاستید به این آیدی پیام بدید لینکو براتون بفرستم عضو شید
@malos_j
اگرم نشد آیدی خودتونو بزارید
من سر پسرم نشون نداد زده بود هم بعد ولی دوسه روز مونده زدم نشون داد ان شاالله ک بارداری
کلا میگن تاخیر ک میشه بزنید
برا بعضیا نشون میده
ولی صبر کنی چند روز تاخیر بخوره بهتره تو ذوقت نمیزنه دیگه
من ۶ ۷ روز مونده زده بودم مثبت بود
مثبت باشی اره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.