۷ پاسخ

من نشون داد گلم

عزیزجان ما تو روبیکا یه گروه زدیم برای کسایی که اقدامی اند و قصد بارداری دارن
خاستید به این آیدی پیام بدید لینکو براتون بفرستم عضو شید
@malos_j
اگرم نشد آیدی خودتونو بزارید

من سر پسرم نشون نداد زده بود هم بعد ولی دوسه روز مونده زدم نشون داد ان شاالله ک بارداری

کلا میگن تاخیر ک میشه بزنید

برا بعضیا نشون میده
ولی صبر کنی چند روز تاخیر بخوره بهتره تو ذوقت نمیزنه دیگه

من ۶ ۷ روز مونده زده بودم مثبت بود

مثبت باشی اره

سوال های مرتبط

مامان نیلا🤍🌱 مامان نیلا🤍🌱 هفته سی‌وششم بارداری
مامان جوجو رضا🐣 مامان جوجو رضا🐣 هفته هفدهم بارداری