چرا میگه هیچی نیست گوش نده بهش بردار با اسنپ ببرش دکتر
عزیزم ب زور ببرش خدای نکرده پشیمون نشی ک چرا نبردیش
معدشه شاید زده ب قفسه سینش ،ببین وسط پشتش هم درد دارع یا نه ،اگه درد داره معدشه ببرش دکتر سونو و عکس بگیرن اینجوری از نگرانی درمیاین ،از سر خودتون وا نکنین ،با اسنپ برین یا آژانس بگیر ببرش
وقتی چند روزه اینجوریه حتما باید بره دکتر ببینه جریانش چیه
ببرش سونو بده
ضربه نخورده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.