بالاخره که چی؟
من تی شرت نپوشم
من موهامو باز نکنم
من آزاد نباشم و خودمو تو ۷ لایه بپوشونم
اینستا فیلتر شه
گوشی نباشه
هیچ زنی نرقصه
همه زنا محجبه و با وقار باشن
که شوهر من خطا نره؟!
اونکه دیگه هنر نکرده
قبول کنید اول برای تربیت غلط دودول طلاهای(خیلی عذر میخوام) نسل قدیم هست که پسر رو وقیح و بیش از حد آزاد وصاحب و مالک همه چیز میدونستن و حتی گناه اون رو به حساب بی بند و باری زن میذاشتن و میگفتن مرد دست خودش نیست !!!!! و تنوع طلبه و ....
دوم برای زیاده روی در مسئله پوشش زن و حجاب و دیوار کشیدن بین دختر و پسر از همون کودکی.....
که الان با دو تا تار مو و یه شلوار پوشیدن دست و پای اون مردا شل میشه
و ببخشید همسرت با وقاحت تمام به بچه همچین حرفی میزنه!
ببخشيد ولي متاسفانه بايد بگم همسر شما ذاتش خرابه و درستم نميشه حتي اگه همه ي دنيا باحجاب بشن من خودم ادم بي حجابي نيستم اصلا ولي بايد بگم كه خيانت مرد ربطي به پوشش زنا نداره دقت كني خودتم ميفهمي مرد هَوَل رو نميسه هيچ جوره درست كردو جلوشوگرفت خودت داري ميگي به زن باحجابم كامنت گذاشته ديگه خودت جواب خودتودادي
من خودمم قبول دارم خیلی دیگه بیش از حد همه چیشون ب نمایش میذارن خط سینه ک خوبه یلوز کوتاه یا تیشرت استین کوتاه خوبه طرف با گیپور گل درشت کل تنش مشخص بود اومده بیرون یعنی بغلای سینه هاش ک از لباس زیرش زده بیرون کلا مشخص بود ولی اخه هر چقد زن لخت خوشکل وخوشتیپم باشه همونقدر مرد جذاب وخوش استایل چرب زبون هس چرا ما کج نمیریم یعنی همه زنا ریختن مردا رو فقط تحریک کنن هیچ مردی نیومده دنبال هیچ زنی ؟؟بنظرم شرایط کاملا یکسان چ برای مردش چ برای زنش اگه اون برهان دلیل میاره ماهم میتونیم همون ذات ادمه....
عزیزم شما همسرت هنوز ظرفیت استفاده از گوشی ک خیلی خیلی مهم هست رو نداره
هنوز ب بلوغ عقلی نرسیده و سن مناسبی واسه استفاده از گوشی رو نداره فک میکنم !!!
عزیزم چاقورو هم اگه درست استفاده نکنی حتی باعث مرگ هم میشه....
اینایی ک دارید میگید همش بهونس خوشگلم مقصر رفتااار و کردار بد ما اطرافیان نیستن
یادمه بچه بودم یک سری آدامس خارجی بود که توش عکس بازیگران و خواننده های ترک بود. زنا میگفتن دنیا آخری شده بچه ها میرن از این آدامس های بیحجاب میخرن واویلا وامصیبتا.
عزیزم شما الان همون زن ها هستی در زمان حال حاضر . ولی مطمعنم ده سال دیگه به حرفای امشبت میخندی
جهان سوم و فقر فرهنگی و افراط در دین و وگرنه کشورهای غربی و غیره هم اینستا و گوشیم هست.بعدم اینکه به نظر من چون شکایت از خیانت راه به جایی نمیبره واسه این تو کشور ما عادیه زمانی که شما این حق رو داری چندتا همسر داشته باشی نتیجه اش میشه خیانت
ذاتِ بد نیکو نگردد چون که بُنیانش بد است
اما منم موافقم ، خودِ اروپا هم دیدِ خوبی نسبت به خانمایی که بیش از حد عریان هستن ندارن
اینکه میگن مرد باید تحریک نشه و نبینه و فلان و خودشو کنترل کنه درسته اما دلیل نمیشه خانما هم از حد بگذرونن
و اما اینستاگرام ....
هیچی نمیشه گفت .. ضررش بیشتر از منفعتش شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.