۵ پاسخ

من دادم

خودت بهش بده

نه نده تکه های بزرگی میکنن تو گلوشون خدا نکرده گیر میکنه

من دست خودم میگیرم یکم یکم نرم میکنه میخوره ولی مراقب باش یهو زیاد نکنه ازش

مامانا 👀💛
اگه کوچولوت بدغذاست، تازه غذای کمکی رو شروع کرده یا درگیر یبوست، رفلاکس یا حساسیت شده 😔🍽️

من کنارتونم تا یه برنامه اصولی، خوشمزه و راحت داشته باشید 🥣🍌
و به کانال ایده غذایی ما بپیوندیددر روبیکا

🎁 مشاوره + برنامه یک‌روزه رایگان
فقط کافیه بنویسی: «برنامه رایگان» 👇
پی ویAti0507
کانال ninifoodartam@

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها💙💖 مامان دوقلوها💙💖 ۲ سالگی