دندون ندارن بیسکوییت بدم دستشون خطرناکع؟

۵ پاسخ

سلام عزیزم در خواست بده داشته باشمت

عزیزم برام سواله چرا ۹ ماهشونه ولی دندون ندارن آخا اکثرا از ۶ ماهگی دندون در میارن

بیسکوییت مخصوص میخوای بدی؟

نه اصلا چون خودشون خیس و نرمشون میکنن

نه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان سبحان مامان سبحان ۱۱ ماهگی
مامان مامان دخترم🌈 مامان مامان دخترم🌈 ۱۵ ماهگی
مامان ɴᴇʟɪɴ🦢💕 مامان ɴᴇʟɪɴ🦢💕 ۱۴ ماهگی
مامان علی و حسین مامان علی و حسین هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان رادین 👼🏻 مامان رادین 👼🏻 ۱۲ ماهگی