ندی بهتره هم ارزش غذایی نداره
هم نگهدارنده داره و مهمتر که دارای قند ازاده
برای تنوع ماهی دو سه بار بده نه همیشه
اره از ۵ ماهگی مجازه
من وقتی دستم به جایی بند نیست میدم البته با شیر یا تو فرنی یا ماست گوسفندی
من میدم روزی یه ورق بیسکوییت ولی همشو میریزه خیلی نمیخوره
نه نیست
اره ولی ندی بهتره ، ارزش غذایی نداره
من تا حالا بهش ندادم
من میدم هفته ای دوبار
من میدم ی وقتایی به عنوان میان وعده
آره عزیزم بده
منم میدم
من میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.